29 сентября 2022

McDonald's випустила рекламу для людей із порушеннями слуху

McDonald
1249

McDonald's запустила інклюзивну рекламну кампанію – у рамках неї бренд зняв кліп із репером Signmark із Фінляндії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Виконавець став першим глухим музикантом, який підписав контракт із лейблом Warner Music Group. У рамках промо він виконав джингл "I'm Lovin' It" мовою жестів.

Кампанія приурочена до Міжнародного тижня глухих, який відзначається спільнотою наприкінці вересня. Як відзначили маркетологи бренду, креатив просуває ідею рівності в ресторанах мережі, а також спрямований на підтримку співробітників та клієнтів із порушеннями слуху.

«Єдність починається з взаєморозуміння», - нагадують McDonald's і Signmark. Зворушливий ролик бренд розмістив на ТБ та в OLV-форматі.

Читайте також: В Україні порахували індекс Біг Мака: наскільки недооцінена гривня

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также