McDonald's випустила рекламу для людей із порушеннями слуху
McDonald's запустила інклюзивну рекламну кампанію – у рамках неї бренд зняв кліп із репером Signmark із Фінляндії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Виконавець став першим глухим музикантом, який підписав контракт із лейблом Warner Music Group. У рамках промо він виконав джингл "I'm Lovin' It" мовою жестів.
Кампанія приурочена до Міжнародного тижня глухих, який відзначається спільнотою наприкінці вересня. Як відзначили маркетологи бренду, креатив просуває ідею рівності в ресторанах мережі, а також спрямований на підтримку співробітників та клієнтів із порушеннями слуху.
«Єдність починається з взаєморозуміння», - нагадують McDonald's і Signmark. Зворушливий ролик бренд розмістив на ТБ та в OLV-форматі.
Читайте також: В Україні порахували індекс Біг Мака: наскільки недооцінена гривня
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар