11 жовтня 2022

Adobe прогнозує мінімальний приріст продажів та великі знижки у високий сезон у США

Adobe прогнозує мінімальний приріст продажів та великі знижки у високий сезон у США
1224

Онлайн-продажі в США в сезон зимових свят із 1 листопада по 31 грудня покаже мінімальний приріст за всю історію підрахунку показника, прогнозує компанія Adobe Inc, яка відстежує продажі на сайтах, що використовують її ПЗ. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Аналітики Adobe Inc вважають, що онлайн-продажі в США у високий сезон зростуть лише на 2,5% (до $209,7 млрд) порівняно з листопадом–груднем 2021 року, коли показник збільшився на 8,6%. Прогноз ґрунтується на аналізі понад 1 трлн відвідувань сайтів, включаючи 85 зі 100 найбільших онлайн-магазинів у США.

На думку експертів Adobe Inc, багато ритейлерів, вирішивши проблеми з логістикою, зіштовхнуться зі зростанням складських запасів і, щоб реалізувати продукцію, надаватимуть знижки. Онлайн-майданчики вже зараз дали старт розпродажам, і, цілком можливо, американці розпочнуть святкові закупівлі в жовтні, що вплине на продажі листопада та грудня.

Середня знижка на електроніку у високий сезон досягне 27% замість 8% на рік раніше, прогнозує Adobe. Знижки на іграшки – 22% проти 19%, на побутову техніку – 18% проти 4%. Також компанія передбачає збільшення знижок на одяг, спортивні товари та меблі.

Читайте також: Електронна комерція Німеччини суттєво скорочує продажі

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також