12 жовтня 2022

Carrefour Polska та PepsiCo випробовують промо-роботів у магазинах

Carrefour Polska та PepsiCo випробовують промо-роботів у магазинах
1169

Роботи рекомендують безалкогольні напої та снеки PepsiCo у двох польських гіпермаркетах Carrefour. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retal Detail.

У двох магазинах Carrefour у Варшаві можна побачити роботів, які їздять між стелажами і пропонують напої Pepsi та чіпси Lays. Пристрої підтримують продажі та спрямовані на заохочення взаємодії. «Ми хочемо зробити покупки для споживачів наших продуктів більш цікавими та викликати посмішку на вустах споживачів», — заявив менеджер з роботи з клієнтами Маріуш Янець з PepsiCo Polska.

Роботи абсолютно безпечні: їхні датчики зупиняють їх, коли наближається людина або коли вони наближаються до перешкод. Carrefour розглядає роботів як цікавий інструмент для просування нових продуктів: продукти надходять до клієнта, а не навпаки. Таким чином, роботи є самокерованими дисплеями, що привертають увагу під час поїздки по магазинах.

PepsiCo і Carrefour вважають, що роботи в маркетингу та продажах набудуть популярності найближчим часом. Можливо, ці типи роботів також можуть давати покупцям вказівки, проводити опитування або перевіряти наявність продуктів на полицях.

Читайте також: Carrefour Polska разом з Inpost запустили сервіс доставки e-commerce

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також