Carrefour Polska та PepsiCo випробовують промо-роботів у магазинах
Роботи рекомендують безалкогольні напої та снеки PepsiCo у двох польських гіпермаркетах Carrefour. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retal Detail.
У двох магазинах Carrefour у Варшаві можна побачити роботів, які їздять між стелажами і пропонують напої Pepsi та чіпси Lays. Пристрої підтримують продажі та спрямовані на заохочення взаємодії. «Ми хочемо зробити покупки для споживачів наших продуктів більш цікавими та викликати посмішку на вустах споживачів», — заявив менеджер з роботи з клієнтами Маріуш Янець з PepsiCo Polska.
Роботи абсолютно безпечні: їхні датчики зупиняють їх, коли наближається людина або коли вони наближаються до перешкод. Carrefour розглядає роботів як цікавий інструмент для просування нових продуктів: продукти надходять до клієнта, а не навпаки. Таким чином, роботи є самокерованими дисплеями, що привертають увагу під час поїздки по магазинах.
PepsiCo і Carrefour вважають, що роботи в маркетингу та продажах набудуть популярності найближчим часом. Можливо, ці типи роботів також можуть давати покупцям вказівки, проводити опитування або перевіряти наявність продуктів на полицях.
Читайте також: Carrefour Polska разом з Inpost запустили сервіс доставки e-commerce
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, карфур, Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України, новости ee-commeerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар