09 червня 2022

Carrefour Polska разом з Inpost запустили сервіс доставки e-commerce

Carrefour Polska разом з Inpost запустили сервіс доставки e-commerce
1213

Постачальник логістичних послуг Inpost та торгівельна мережа Carrefour Polska започаткували новий сервіс мобільної комерції. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Партнерство дозволить польським споживачам здійснювати покупки в магазинах Carrefour за допомогою Inpost Fresh Mobile Application та отримувати їх кур’єрською доставкою наступного дня.

На першому етапі сервіс буде доступний мешканцям Варшави та Кракова.

Використовуючи програму Inpost Fresh, покупці можуть обирати з приблизно 3500 продуктів, доступних у мережі Carrefour Polska.

Після оформлення покупки, замовник може використати додаток для визначення часу кур’єрської доставки.

Покупки транспортуються службою Inpost спеціальним транспортом з контрольованою температурою, що дозволить підтримувати якість і свіжість продуктів.

Мінімальна сума замовлення - 100 злотих (21,80 євро).

«Група Carrefour поставила перед собою амбітну мету потроїти оборот e-commerce, який, як очікується, досягне 10 мільярдів євро у 2026 році, – зазначив Марек Гарус, директор з операцій та розвитку електронної комерції Carrefour Polska. – Співпраця з InPost є частиною нашої глобальної стратегії розвитку онлайн-покупок. Партнерство з InPost у сфері m-commerce дозволить нам не тільки значно розширити асортимент нашої пропозиції покупок в Інтернеті, але й значно прискорити терміни їх реалізації та доставки до кінцевого клієнта».

Читайте також: Carrefour інвестує в чотири польські стартапи фудтеху

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також