14 жовтня 2022

Китайський бренд напоїв розкритикували за рекламу з обіцянками збільшення грудей

Китайський бренд напоїв розкритикували за рекламу з обіцянками збільшення грудей
1394

Китайського виробника напою на основі кокосового молока Coconut Palm розкритикували за рекламу з обіцянками збільшення грудей після споживання його продукції. За останні роки компанію вже двічі штрафували за рекламу й упаковку з такими заявами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на South China Morning Post.

Бренд розкритикував після промо напоїв із жінками в серії прямих трансляцій на відеоплатформі Douyin. Вони танцювали в топах і шортах з банками кокосового молока в руках. Компанія знову заявила, що їхні продукти збільшують груди, хоча 2019 року визнала ці обіцянки необґрунтованими.

«Припиніть використовувати великі груди для залучення людей, якщо ваш продукт не може збільшити груди насправді», - обурюються користувач соцмереж. Також були коментарі тих, хто не побачив нічого негативного у використанні сексуальних образів.

«Поки що інші компанії зосереджені на своїй продукції, ви запросили на танець гарних жінок. Це ваша корпоративна культура?» - написав інший користувач.

Читайте також: Zara розкритикували за рекламу з моделлю Наталією Водяновою

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також