Китайський бренд напоїв розкритикували за рекламу з обіцянками збільшення грудей

Китайського виробника напою на основі кокосового молока Coconut Palm розкритикували за рекламу з обіцянками збільшення грудей після споживання його продукції. За останні роки компанію вже двічі штрафували за рекламу й упаковку з такими заявами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на South China Morning Post.
Бренд розкритикував після промо напоїв із жінками в серії прямих трансляцій на відеоплатформі Douyin. Вони танцювали в топах і шортах з банками кокосового молока в руках. Компанія знову заявила, що їхні продукти збільшують груди, хоча 2019 року визнала ці обіцянки необґрунтованими.
«Припиніть використовувати великі груди для залучення людей, якщо ваш продукт не може збільшити груди насправді», - обурюються користувач соцмереж. Також були коментарі тих, хто не побачив нічого негативного у використанні сексуальних образів.
«Поки що інші компанії зосереджені на своїй продукції, ви запросили на танець гарних жінок. Це ваша корпоративна культура?» - написав інший користувач.
Читайте також: Zara розкритикували за рекламу з моделлю Наталією Водяновою
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, кокосовое молоко, скандальная реклама, увеличение груди
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар