08 листопада 2022

Pfizer і Mondelez призупинили рекламу в Twitter після покупки соцмережі Маском

Pfizer і Mondelez призупинили рекламу в Twitter після покупки соцмережі Маском
1352

Фармацевтична компанія Pfizer Inc., виробники продуктів харчування General Mills Inc. та Mondelez International Inc. і німецький автовиробник Audi тимчасово призупинили рекламні кампанії у Twitter після того, як соцмережу купив мільярдер Ілон Маск. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Деякі рекламодавці стурбовані планами Маска щодо послаблення контролю за контентом, що, на їхню думку, призведе до збільшення обсягу неприйнятної інформації в соцмережі. Інші тимчасово припиняють розміщення реклами через невизначеність у Twitter після відcтавки топ-менеджерів.

Раніше французька група L'Oreal SA, найбільший у світі виробник косметики, заморозила витрати на рекламу у Twitter. Минулого тижня розміщення реклами у Twitter припинив найбільший американський автовиробник General Motors.

Керівники деяких найбільших рекламних фірм також зазначають, що їхні клієнти почали переглядати та в окремих випадках скорочувати свою присутність на платформі.

Додатковим негативним чинником стала новина про відставку комерційної директорки Twitter Сари Персонет, оскільки вона була головною контактною особою для рекламодавців.

У вівторок 40 цивільних об'єднань підписали відкритий лист до рекламодавців, включаючи Amazon, Coca-Cola та Procter & Gamble, закликавши їх відмовитися від розміщення реклами у Twitter, якщо за нового керівництва впадуть стандарти компанії, у тому числі в плані модерації контенту.

Читайте також: Ілон Маск очолив список найбагатших американців за версією Forbes

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також