Pfizer і Mondelez призупинили рекламу в Twitter після покупки соцмережі Маском
Фармацевтична компанія Pfizer Inc., виробники продуктів харчування General Mills Inc. та Mondelez International Inc. і німецький автовиробник Audi тимчасово призупинили рекламні кампанії у Twitter після того, як соцмережу купив мільярдер Ілон Маск. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Деякі рекламодавці стурбовані планами Маска щодо послаблення контролю за контентом, що, на їхню думку, призведе до збільшення обсягу неприйнятної інформації в соцмережі. Інші тимчасово припиняють розміщення реклами через невизначеність у Twitter після відcтавки топ-менеджерів.
Раніше французька група L'Oreal SA, найбільший у світі виробник косметики, заморозила витрати на рекламу у Twitter. Минулого тижня розміщення реклами у Twitter припинив найбільший американський автовиробник General Motors.
Керівники деяких найбільших рекламних фірм також зазначають, що їхні клієнти почали переглядати та в окремих випадках скорочувати свою присутність на платформі.
Додатковим негативним чинником стала новина про відставку комерційної директорки Twitter Сари Персонет, оскільки вона була головною контактною особою для рекламодавців.
У вівторок 40 цивільних об'єднань підписали відкритий лист до рекламодавців, включаючи Amazon, Coca-Cola та Procter & Gamble, закликавши їх відмовитися від розміщення реклами у Twitter, якщо за нового керівництва впадуть стандарти компанії, у тому числі в плані модерації контенту.
Читайте також: Ілон Маск очолив список найбагатших американців за версією Forbes
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар