Понад 150 зарубіжних брендів продовжують працювати у російських торгових центрах
Консалтингова компанія NF Group підрахувала кількість міжнародних брендів, що працюють на росії. До дослідження увійшли 152 компанії, які продовжують свою діяльність у складі класичних торгових центрів у 2022 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Дослідження ринку офлайн-ритейла дозволило виділити близько 152 іноземних брендів, що продовжують працювати на росії в даний час у складі класичних торгових центрів. Лідерами за кількістю представлених брендів є такі країни, як США – 22,4%, Італія – 15,1%, Франція – 10,5%, Туреччина – 9,9% та Німеччина – 9,9%. Найменшу частку посідає Казахстан, Фінляндія, Південна Корея й інші.
Найбільша кількість операторів сконцентрована у fashion-сегменті (59,9%), за ним слідує громадське харчування (9,9%), побутова техніка й електроніка – 5,3%. На бренди, що спеціалізуються на торгівлі парфумерією та косметикою, аксесуарами та сувенірами, сумарно припадає лише близько 6% ритейлерів.
З початку російського вторгнення в Україну понад 180 іноземних компаній обмежили свою діяльність на рф або залишили її ринок.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, уход компаний из россии, иностранные компании в россии
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар