11 листопада 2022

Понад 150 зарубіжних брендів продовжують працювати у російських торгових центрах

Понад 150 зарубіжних брендів продовжують працювати у російських торгових центрах
1449

Консалтингова компанія NF Group підрахувала кількість міжнародних брендів, що працюють на росії. До дослідження увійшли 152 компанії, які продовжують свою діяльність у складі класичних торгових центрів у 2022 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Дослідження ринку офлайн-ритейла дозволило виділити близько 152 іноземних брендів, що продовжують працювати на росії в даний час у складі класичних торгових центрів. Лідерами за кількістю представлених брендів є такі країни, як США – 22,4%, Італія – 15,1%, Франція – 10,5%, Туреччина – 9,9% та Німеччина – 9,9%. Найменшу частку посідає Казахстан, Фінляндія, Південна Корея й інші.

Найбільша кількість операторів сконцентрована у fashion-сегменті (59,9%), за ним слідує громадське харчування (9,9%), побутова техніка й електроніка – 5,3%. На бренди, що спеціалізуються на торгівлі парфумерією та косметикою, аксесуарами та сувенірами, сумарно припадає лише близько 6% ритейлерів.

З початку російського вторгнення в Україну понад 180 іноземних компаній обмежили свою діяльність на рф або залишили її ринок.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також