У День холостяка китайці витратили на покупки майже 157 мільярдів доларів

Китайська консалтингова компанія Syntun опублікувала перші дані щодо обсягів продажів у День холостяка, який традиційно проходить 11 листопада. Аналітики представили дані з 31 жовтня до 11 листопада. Порівняно з 2021 роком, обсяг продажів зріс удвічі, повідомляє TradeMaster.UA.
Загальний обсяг продажів на майданчиках онлайн-торгівлі з нагоди Дня холостяка в Китаї сягнув 1,1 трлн юанів ($156,9 млрд). Для порівняння, у 2021 році показник обороту від продажів товарів та послуг на майданчиках Alibaba Group досяг 540,3 млрд юанів (близько $76 млрд).
Лідером продажів з часткою 58,03% став Tmall, за ним йдуть JD.com та «Піньдодо». Alibaba поки не опублікувала попередньої статистики з продажу цього року. Особливою популярністю цього року користувалися смартфони, одяг, взуття, косметика, іграшки та продукти харчування.
Читайте також: Чорна п`ятниця розпочинається сьогодні
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: день холостяка, e-commerce, аналитика, Китай, электронная коммерция
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар