14 листопада 2022

У День холостяка китайці витратили на покупки майже 157 мільярдів доларів

У День холостяка китайці витратили на покупки майже 157 мільярдів доларів
1334

Китайська консалтингова компанія Syntun опублікувала перші дані щодо обсягів продажів у День холостяка, який традиційно проходить 11 листопада. Аналітики представили дані з 31 жовтня до 11 листопада. Порівняно з 2021 роком, обсяг продажів зріс удвічі, повідомляє TradeMaster.UA.

Загальний обсяг продажів на майданчиках онлайн-торгівлі з нагоди Дня холостяка в Китаї сягнув 1,1 трлн юанів ($156,9 млрд). Для порівняння, у 2021 році показник обороту від продажів товарів та послуг на майданчиках Alibaba Group досяг 540,3 млрд юанів (близько $76 млрд).

Лідером продажів з часткою 58,03% став Tmall, за ним йдуть JD.com та «Піньдодо». Alibaba поки не опублікувала попередньої статистики з продажу цього року. Особливою популярністю цього року користувалися смартфони, одяг, взуття, косметика, іграшки та продукти харчування.

Читайте також: Чорна п`ятниця розпочинається сьогодні

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також