Shein відкриє перший фізичний магазин у Токіо
Інтернет-гігант швидкої моди Shein відкриd 13 листопада 2022 свій перший постійний магазин в одному з найпопулярніших районів Токіо, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.
Двоповерховий шоурум розташований на Cat Street — вулиці, що проходить між кварталами Харадзюку та Сібуя, в яких сконцентровано культурне, модне та ділове життя міста. У приміщенні площею 200 кв. м обладнано три примірювальні та фотобудки, де покупці можуть відобразити себе в нових образах. Поряд із одягом у магазині будуть представлені сумки та косметика. Також простір планується використовувати для проведення різноманітних заходів.
Відкриття торгової точки передували успішні запуски pop-up-магазинів як у Японії, так і за кордоном — у США, Мексиці, Великій Британії, Франції, Іспанії. Незважаючи на офлайн-формат, клієнти будуть робити всі свої замовлення онлайн. Спочатку потрібно буде відсканувати QR-код вибраного товару, який перенаправить їх на веб-сайт або додаток Shein, де відбудеться оформлення покупки та вибір варіанта доставки.
Відсутність фізичної торгової мережі та вибір бізнес-моделі, що передбачає випуск невеликих партій продукції по 100–200 артикулів, допомагають компанії уникнути накопичення товарних надлишків та дають можливість утримувати наднизькі ціни на продукцію. Але становище Shein на ринку за останній рік помітно похитнулося. До липня оцінка компанії впала приблизно на 30 млрд доларів через побоювання, що швидке зростання продажів зупиниться. Місяць тому дані про втрату компанією близько третини вартості підтвердило видання Financial Times.
Також компанія стикається зі зростаючою критикою на свою адресу з низки питань екологічного, соціального та управлінського характеру, у тому числі щодо фактів експлуатації працівників та крадіжки авторських прав.
У даний час Shein прагне диверсифікувати асортимент продукції шляхом включення в нього більш дорогих товарів. Так компанія має намір вивести на ринок лінію одягу преміум-класу під назвою MOTF. Крім цього, ведеться робота зі скорочення термінів доставки до США, для чого створюються розподільчі центри на Середньому Заході та Каліфорнії. У жовтні бренд оголосив про запуск ресейл-напряму. За словами інформованих джерел, компанія Shein сповістила своїх інвесторів про можливий вихід на IPO у США вже у 2024 році.
Читайте також: Shein наближається до H&M та Inditex за продажами
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, шейн, поп-ап магазин, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар