Покупці почали бойкотувати бренд La Maison Simons за використання теми евтаназії у рекламі
![Покупці почали бойкотувати бренд La Maison Simons за використання теми евтаназії у рекламі](/im/pics/5315558-evtanazia.jpg)
Компанія La Maison Simons, один із найвідоміших канадських ритейлерів, у рамках своєї маркетингової стратегії «Все є краса» випустила на YouTube трихвилинне відео під назвою «Найкрасивіший догляд». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Рекламний ролик про те, як 37-річна мешканка Британської Колумбії Дженніфер Хетч, готується до евтаназії, використав канадський fashion-ритейлер для просування своєї продукції. У дводенних зйомках досить дорогого ролика брали участь десятки друзів головної героїні й акторів.
Після того, як канадці відсвяткували День Подяки, Дженніфер наклала на себе руки в рамках канадської держпрограми MAID (Медична допомога вмираючим) – держава оплачує всім бажаючим послуги з відходу із життя. При цьому заявку на добровільний відхід з життя можуть подати не тільки смертельно хворі люди, а й громадяни, які страждають на алкоголізм або просто не мають коштів для благополучного життя.
Перформанс довкола евтаназії оцінили далеко не всі канадці. Покупці почали відмовлятися від бренду, а ЗМІ відкрито звинувачують компанію у пропаганді суїциду. При цьому ритейлер пояснив, що даним роликом хотів підкреслити право кожної людини на відхід з життя в той момент, коли людина вважає це за потрібне.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, эвтаназия, Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар