29 листопада 2022

Покупці почали бойкотувати бренд La Maison Simons за використання теми евтаназії у рекламі

Покупці почали бойкотувати бренд La Maison Simons за використання теми евтаназії у рекламі
1248

Компанія La Maison Simons, один із найвідоміших канадських ритейлерів, у рамках своєї маркетингової стратегії «Все є краса» випустила на YouTube трихвилинне відео під назвою «Найкрасивіший догляд». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Рекламний ролик про те, як 37-річна мешканка Британської Колумбії Дженніфер Хетч, готується до евтаназії, використав канадський fashion-ритейлер для просування своєї продукції. У дводенних зйомках досить дорогого ролика брали участь десятки друзів головної героїні й акторів.

Після того, як канадці відсвяткували День Подяки, Дженніфер наклала на себе руки в рамках канадської держпрограми MAID (Медична допомога вмираючим) – держава оплачує всім бажаючим послуги з відходу із життя. При цьому заявку на добровільний відхід з життя можуть подати не тільки смертельно хворі люди, а й громадяни, які страждають на алкоголізм або просто не мають коштів для благополучного життя.

Перформанс довкола евтаназії оцінили далеко не всі канадці. Покупці почали відмовлятися від бренду, а ЗМІ відкрито звинувачують компанію у пропаганді суїциду. При цьому ритейлер пояснив, що даним роликом хотів підкреслити право кожної людини на відхід з життя в той момент, коли людина вважає це за потрібне.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також