Nestle вводить обмеження на рекламу солодких напоїв та їстівних ласощів для дітей

Починаючи з липня наступного року, Nestle у рамках нової політики компанії, заборонить пряму рекламу кондитерських виробів та морозива, а також напоїв, що містять додані цукру, для дітей віком до 16 років. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Заборона поширюватиметься на телебачення та онлайн-платформи - включаючи соціальні мережі та ігри - де понад 25% аудиторії молодше 16 років.
Крім того, компанія заявила, що не збиратиме дані про неповнолітніх і співпрацюватиме лише з соціальними агентами віком від 18 років.
"Nestle - одна з перших компаній з виробництва продуктів харчування та напоїв, яка добровільно прийняла такі суворі стандарти", - заявили в компанії, оголошуючи про нову політику.
У США Nestle є однією з приблизно двох десятків компаній, які відмовилися від реклами для дітей віком до 13 років, за винятком продуктів, що відповідають Єдиним критеріям харчування Ініціативи з реклами дитячих продуктів харчування та напоїв (CFBAI).
Читайте також: Покупці прощають Nestle «відповідальне» підвищення цін
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, нестле, реклама, новости ритейла
Комментарии
Ваш комментарий будет первым.Добавить комментарий