02 декабря 2022

Nestle вводить обмеження на рекламу солодких напоїв та їстівних ласощів для дітей

Nestle вводить обмеження на рекламу солодких напоїв та їстівних ласощів для дітей
1447

Починаючи з липня наступного року, Nestle у рамках нової політики компанії, заборонить пряму рекламу кондитерських виробів та морозива, а також напоїв, що містять додані цукру, для дітей віком до 16 років. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

  Заборона поширюватиметься на телебачення та онлайн-платформи - включаючи соціальні мережі та ігри - де понад 25% аудиторії молодше 16 років.

Крім того, компанія заявила, що не збиратиме дані про неповнолітніх і співпрацюватиме лише з соціальними агентами віком від 18 років.

"Nestle - одна з перших компаній з виробництва продуктів харчування та напоїв, яка добровільно прийняла такі суворі стандарти", - заявили в компанії, оголошуючи про нову політику.

У США Nestle є однією з приблизно двох десятків компаній, які відмовилися від реклами для дітей віком до 13 років, за винятком продуктів, що відповідають Єдиним критеріям харчування Ініціативи з реклами дитячих продуктів харчування та напоїв (CFBAI).

Читайте також: Покупці прощають Nestle «відповідальне» підвищення цін

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также