05 грудня 2022

Німецькі покупці одягу стали раціональнішими

Німецькі покупці одягу стали раціональнішими
1397

GermanFashion – асоціація виробників модних товарів Німеччини – представила щорічний огляд купівельної поведінки німецьких споживачів одягу Consumer Panel-2022. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Автори дослідження зазначають, що покупці, як і раніше, приймають рішення, ґрунтуючись на споживчих якостях товарів. Цього року вперше на друге місце після традиційно основної характеристики - хорошої посадки - вийшов критерій хороше співвідношення ціни та якості. Ця тенденція, згідно з GermanFashion, стане превалювати і надалі, оскільки багато споживачів будуть змушені економити.

До топ-5 ключових вимог також увійшли зручність, висока якість та функціональність матеріалів, але кожен із параметрів втратив кілька відсотків порівняно з минулими результатами опитування. Також у звіті йдеться про те, що великі мережі магазинів швидкої моди втратили шість процентних пунктів серед споживачів порівняно з 2020 роком.

Загалом німецькі споживачі одягу демонструють досить різноманітну купівельну поведінку та використовують паралельно кілька офлайн-каналів. Так, 45% аудиторії віддають перевагу магазинам недорогих постачальників, таких як H&M, Zara та інші. У спеціалізованих торгових точках набувають одягу 42%, у великих мережевих універмагах отоварюються близько 30% опитаних.

Серед онлайн-магазинів у Німеччині з показником 41% лідирують майданчики, на яких крім модних товарів пропонуються й інші групи товарів, такі як побутова техніка, іграшки та інше. До цієї категорії магазинів належать, наприклад, Amazon та Otto.de.

Інтернет-магазини модного одягу, що пропонують одяг для всіх, такі як Zalando, about you та інші, зросли до рівня 40%, а частка платформ, що спеціалізуються на продукції для певних цільових груп — молоді, людей похилого віку, споживачів предметів розкоші, любителів спорту. складає 29%. До них увійшли такі магазини, як ASOS, Mytheresa і так далі.

Читайте також: Онлайн-продажі ритейлерів у США в кіберпонеділок може перевищити $11 млрд

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також