Євросоюз змусив Facebook і Instagram відмовитись від таргетованої реклами
Європейські регулятори заявили, що соцмережі Facebook і Instagram зможуть показувати рекламу, засновану на персональних рекомендаціях, тільки за згодою користувачів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Модель таргетованої реклами в соцмережах, яка базується на аналізі великої кількості даних, привернула пильну увагу регулюючих органів по всьому світу. Ірландський регулятор розглядав це питання ще з 2018 року і в результаті вирішив, що Meta, якій належать обидві соцмережі, ігнорує вимоги влади щодо використання персональних даних.
Регулятор також ухвалив, що Meta має дозволити користувачам відмовитися від надання своїх персональних даних для таргетування реклами. Компанії, як і раніше, буде дозволено використовувати особисті дані, а також вимагати згоди користувачів на обробку інформації.
Опитані виданням юристи вважають, що Meta доведеться змінити свою бізнес-модель. Європейські регулятори більше не дозволять їй здійснювати збір даних, пояснюючи це «необхідністю для покращення надання послуг», при цьому незаконно використовуючи дані для націлювання.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости экономики, фейсбук, инстаграм, реклама в соцсетях, таргтированная рклама
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар