Carrefour Polska встановила розливний автомат для побутових товарів Private Label
Торгова мережа Carrefour Polska запустила автомат для заправки побутових товарів під приватними марками у своєму магазині Arkadia у Варшаві. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Покупці можуть використовувати власні пляшки або придбати їх у магазині.
Автомат заповнює ємність і приклеює роздруковану етикетку з вагою.
Наразі ритейлер пропонує вісім товарів, серед яких мило для рук і різні рідкі засоби для чищення кухні, посуду, скла, панелей і дерева, меблів, ванної кімнати, а також універсальна рідина.
Продукція приватних торгових марок на автозаправних станціях дозволяє покупцям заощаджувати до 50% на покупках порівняно з фірмовими продуктами в традиційній упаковці.
Власні бренди торгових мереж набувають популярності в Польщі на тлі високої інфляції.
Польські покупці також переконані, що якість цих товарів не гірша за брендові аналоги.
Крім того, економія від просування та маркетингу товарів власної торгової марки призводить до зниження цін приблизно на 30%, повідомляє Carrefour.
Заправні автомати для приватних торгових марок на польському ринку дозволять Carrefour ще більше знизити ціну, відзначили в компанії.
Різниця між ціною продукту власної торгової марки Carrefour в упаковці та без неї становить до 20%. Це означає, що продукт може бути на 50% дешевшим для покупців порівняно з брендованим упакованим продуктом.
Читайте також: Carrefour Polska та PepsiCo випробовують промо-роботів у магазинах
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, карфур, Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України, новости ee-commeerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар