Auchan Portugal запускає онлайн-сервіс повернення пакетів доставки
Торгівельна мережа Auchan в Португалії запустила нову послугу ee-commerce, яка дозволить клієнтам повертати пакети, використані під час доставки онлайн-магазинів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Мета, за словами ритейлера, полягає в тому, щоб зменшити використання пластику та сприяти циркулярній економіці.
Клієнти зможуть повернути свої пакети з попереднього замовлення та отримати знижку, еквівалентну їхньої вартості, купуючи пакети для наступного замовлення.
Повернені пакети будуть відправлені на переробку, що сприятиме відповідальному завершенню терміну служби та зменшенню викидів вуглецю.
Пакети Eco Circular, які використовуються в онлайн-сервісах Auchan, уже є екологічно чистими, оскільки виготовляються із пластикових відходів, які накопичуються в торгових точках Auchan.
До 2025 року Auchan зобов’язується досягти мети щодо випуску на ринок упаковки, що придатна для повторного використання, повторної переробки або компостування, а також повністю виключити пластик із відділів фруктів, овочів і свіжих продуктів.
Читайте також: Auchan розвиває бізнес на росії
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ашан, ашан португалія, магазин ашан, переробка пластику, сталий розвиток
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар