Amazon обігнав Apple у рейтингу найдорожчих брендів світу

Онлайн-гігант Amazon обійшов Apple і став найдорожчим брендом у світі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Brand Finance Global.
Найбільший онлайн-ритейлер Amazon обігнав Apple у рейтингу найдорожчих брендів і посів перше місце, незважаючи на втрату $51 млрд за рік.
«За оцінкою брендів Brand Finance, Amazon знову посіла перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу, незважаючи на те, що цього року вартість її бренду впала на 15% з $350,3 млрд до $299,3 млрд», - повідомляють аналітики Brand Finance. Global.
У звіті також зазначається, що за минулий рік у Amazon погіршилося ставлення до обслуговування клієнтів, а терміни доставки замовлень збільшились. Це призвело до того, що споживачі стали рідше рекомендувати онлайн-майданчик іншим людям.
Компанія Apple посіла друге місце в рейтингу, вартість її бренду знизилася з минулого року на 16% з $355,1 млрд. і тепер становить $297,5 млрд.
Читайте також: Amazon планує закрити одразу три склади у Великій Британії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, новини виробників, еппл, амазон, рейтинг брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар