Amazon згортає сервіс онлайн-пожертвувань
Компанія Amazon оголосила про згортання своєї служби онлайн-пожертв AmazonSmile через шість років після її запуску. У компанії не задоволені обсягом одержуваних пожертвувань, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.
Американський гігант роздрібної торгівлі заявив, що схема, яка дозволяла онлайн-покупцям жертвувати на благодійність за своїм вибором при покупках на його платформі, не «виросла до того рівня, на який спочатку розраховували». Тисячі місцевих та національних благодійних організацій, включаючи RSPCA, Royal British Legion та Stonewall, підписалися на цю послугу та загалом отримали £18,5 млн з моменту запуску програми у 2017 році.
Проте, середні платежі були невеликі; Представник компанії повідомив виданню Civil Society News, що благодійні організації в середньому отримували £137 на рік через AmazonSmile, і що такий низький дохід вплинув на рішення компанії закрити сервіс.
Як працював сервіс? Покупки через AmazonSmile коштували стільки ж, скільки через стандартний сайт роздрібної мережі, при цьому 0,5% від чистої вартості купівлі відповідних товарів йшли на благодійність.
Компанія Amazon заявила, що після скасування цієї схеми благодійні організації зможуть звернутися за підтримкою до покупців Amazon, створивши власні списки бажань. У компанії також наголосили, що AmazonSmile становить лише «дуже невелику частину» від загального обсягу благодійних внесків, зроблених через її програми.
За оцінками компанії, у 2021 році загальний обсяг благодійних внесків становитиме понад 100 мільйонів фунтів стерлінгів. Благодійні організації можуть продавати товари безпосередньо на торговому майданчику. AmazonSmile буде закрито до 20 лютого, а зареєстровані благодійні організації зможуть продовжувати приймати пожертвування до цього часу.
Читайте також: Amazon обігнав Apple у рейтингу найдорожчих брендів світу
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн-донати
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар