Kraft Heinz не планує підвищувати ціни на продукцію у 2023 році

Минулого року Kraft Heinz підняла ціни на свою продукцію більш як на 15%, але в результаті впали обсяги продажу. 2023 року виробник більше не планує підвищувати ціни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Компанія Kraft Heinz представила фінансову звітність за четвертий квартал 2022 року: виручка зросла на 10% до 7,38 мільярда доларів, а чистий прибуток збільшився до 890 мільйонів доларів порівняно зі збитком у 257 мільйонів доларів роком раніше.
У Kraft Heinz зазначили, що високі показники пояснюються значним зростанням цін (в середньому на 15,2%), що компенсувало падіння обсягів продажу більш ніж на 4,8%.
Тим не менш, споживачі все частіше починають вибирати дешевші альтернативи звичним товарам. У зв'язку з цим у компанії очікують, що за підсумками 2023 року прибуток Kraft Heinz буде нижчим, ніж роком раніше, оскільки витрати на сировину і логістику продовжують зростати.
Раніше інші великі продовольчі компанії, такі як PepsiCo, Coca-Cola, Unilever та Carlsberg також виступили з обережними прогнозами на поточний фінансовий рік, оскільки споживачі можуть відмовитися від товарів через високу інфляцію.
Читайте також: Kraft Heinz скорочує свій бізнес на росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, крафт хайнц, новини виробників, ккетчуп хайнц
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар