20 лютого 2023

Kraft Heinz не планує підвищувати ціни на продукцію у 2023 році

Kraft Heinz не планує підвищувати ціни на продукцію у 2023 році
1579

Минулого року Kraft Heinz підняла ціни на свою продукцію більш як на 15%, але в результаті впали обсяги продажу. 2023 року виробник більше не планує підвищувати ціни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Компанія Kraft Heinz представила фінансову звітність за четвертий квартал 2022 року: виручка зросла на 10% до 7,38 мільярда доларів, а чистий прибуток збільшився до 890 мільйонів доларів порівняно зі збитком у 257 мільйонів доларів роком раніше.

У Kraft Heinz зазначили, що високі показники пояснюються значним зростанням цін (в середньому на 15,2%), що компенсувало падіння обсягів продажу більш ніж на 4,8%.

Тим не менш, споживачі все частіше починають вибирати дешевші альтернативи звичним товарам. У зв'язку з цим у компанії очікують, що за підсумками 2023 року прибуток Kraft Heinz буде нижчим, ніж роком раніше, оскільки витрати на сировину і логістику продовжують зростати.

Раніше інші великі продовольчі компанії, такі як PepsiCo, Coca-Cola, Unilever та Carlsberg також виступили з обережними прогнозами на поточний фінансовий рік, оскільки споживачі можуть відмовитися від товарів через високу інфляцію.

Читайте також: Kraft Heinz скорочує свій бізнес на росії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також