У Marks & Spencer покупці приходять зі своїм пакетом

Британський ритейлер Marks & Spencer (M&S) запустив у 251 своєму магазині ініціативу "Bring Your Own Bag" (від англ. - Принеси свою сумку) для покупок у форматі click and collect. Ефект від проекту оцінюється компанією на рівні 10 млн. пластикових пакетів на рік. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Раніше підхід, при якому онлайн-покупцям нагадують про те, щоб вони приходили за покупкою зі своєю сумкою чи пакетом, протестували у 16 торгових точках. Повідомлення клієнта відбувається двічі: під час оформлення замовлення та сповіщення про його готовність до видачі. В очікуванні на отримання замовлення зберігаються в багаторазовому пакеті, на 100% виготовленому з перероблених матеріалів.
Протягом 7 місяців таким чином було виконано 39 347 замовлень та заощаджено понад 109 000 одиниць пластикової упаковки. При цьому опитані покупці назвали нововведення «простим та зрозумілим». Більше 60% клієнтів ритейлера воліють робити покупки онлайн за допомогою сервісу попереднього складання замовлення click and collect, що еквівалентно понад 15 мільйонів заявок на рік. Близько 25% або майже 4 млн із цих замовлень формуються в найближчому зручному для покупця магазині, що знижує потребу в їхній додатковій упаковці порівняно з покупками, для яких передбачено більш тривалу логістику на останньому етапі доставки.
У довгостроковій перспективі Marks & Spencer має намір поширити ініціативу на всі замовлення click and collect та зробити внесок у зміну споживчих звичок у широкому розумінні. Цей проект стане одним із способів досягнення ритейлером мети щодо щорічного виведення з обігу 75 мільйонів одиниць пластикової упаковки під час продажу одягу та інших товарів.
Крім цього, компанія активно працює над мінімізацією використання пластикових елементів при поданні продукції в торгових залах та розміщенні інформації про вироби на самих товарах. Наприклад, деякі види продукції більше не упаковуються в чохли, частина білизни не розвішується на вішалках, а розкладається на полицях, де можливо застосовуються каскадні вішалки замість одиночних, а пластикове кріплення ярликів на шкарпетках замінено альтернативним.
Читайте також: Marks & Spencer переходить на 4-денний робочий тиждень
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, марк і спес=нсер, ритейл британії, фешн-ритейл, пеереробка пластику, декарбонізація
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар