01 березня 2023

Німеччина планує заборонити рекламу солодощів

Німеччина планує заборонити рекламу солодощів
1270

Німеччина планує заборонити рекламу солодощів, щоб зменшити негативний вплив на дітей. Продукти, що містять занадто багато жиру чи солі, також зіткнуться з обмеженнями. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Kronen Zeitung.

Міністр сільського господарства та продовольства Джем Оздемір стурбований тим, що 15% німецьких дітей страждають на ожиріння. Ця негативна тенденція поширюється усією Європою. "Ми повинні зробити так, щоб діти росли здоровішими", - заявив він.

Таким чином, заборона, що планується, торкнеться всіх засобів масової інформації. Однак повністю прибирати рекламу солодощів не стануть — її не дозволять лише в період з 6 до 23 годин.

Крім того, заборонять розміщення такої реклами на щитах у радіусі 100 метрів від шкіл, дитячих садків, майданчиків та розважальних закладів. Виробники продуктів із високим вмістом цукру, жиру чи солі більше не зможуть бути спонсорами дитячих заходів.

Читайте також: Nestle вводить обмеження на рекламу солодких напоїв та їстівних ласощів для дітей

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також