Німеччина планує заборонити рекламу солодощів

Німеччина планує заборонити рекламу солодощів, щоб зменшити негативний вплив на дітей. Продукти, що містять занадто багато жиру чи солі, також зіткнуться з обмеженнями. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Kronen Zeitung.
Міністр сільського господарства та продовольства Джем Оздемір стурбований тим, що 15% німецьких дітей страждають на ожиріння. Ця негативна тенденція поширюється усією Європою. "Ми повинні зробити так, щоб діти росли здоровішими", - заявив він.
Таким чином, заборона, що планується, торкнеться всіх засобів масової інформації. Однак повністю прибирати рекламу солодощів не стануть — її не дозволять лише в період з 6 до 23 годин.
Крім того, заборонять розміщення такої реклами на щитах у радіусі 100 метрів від шкіл, дитячих садків, майданчиків та розважальних закладів. Виробники продуктів із високим вмістом цукру, жиру чи солі більше не зможуть бути спонсорами дитячих заходів.
Читайте також: Nestle вводить обмеження на рекламу солодких напоїв та їстівних ласощів для дітей
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, реклама солодощів, ритейл німеччини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар