Компанія Inditex Group повертається до експансії
Іспанська компанія Inditex Group (розвиває бренди Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti та Oysho) планує збільшити інвестиції у відкриття нових точок та розширення складських приміщень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
За підсумками 2022 фінансового року (закінчився 31 січня 2023 р.) чистий прибуток компанії Inditex Group виріс на 27%, до 4,1 млрд євро. Цей результат став рекордним за історію існування компанії. Виторг Inditex також зріс на 18%, до 32,6 млрд євро.
Що ж до брендів групи, то найбільше зросли продажі в Zara, на 21%, до 23,7 млрд євро. Саме на неї припало 72,7% від усієї виручки. Інші бренди: Pull&Bear (+15%), Stradivarius (+13%), Bershka (+10%), Masimo Dutti та Oysho підняли продажі на 4%.
У повідомленні компанії зазначається, що операційні витрати збільшилися на 15% — це нижче за зростання виручки. За останні три роки група закрила понад 1000 магазинів і загальна кількість точок знизилася з 6477 наприкінці 2020-2021 фінансового року до 5815.
У 2023 році Inditex планує збільшити інвестиції у відкриття нових точок та розширення складських приміщень до 1,6 млрд євро.
Крім того, вперше за останні чотири роки компанія запланувала експансію: Oysho – у Великій Британії та Stradivarius – у Німеччині. Також стало відомо, що у 2023—2025 роках Inditex розраховує збільшити кількість магазинів у США, у таких містах як Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Майамі, Бостон і Лас-Вегас.
Незважаючи на добрі результати фінансового року, інвестори не підтримали планів компанії. Відразу після публікації річного звіту акції Inditex впали на 5,3%, до 27,6 євро за одну.
Читайте також: H&M, Inditex і Mango створюють Асоціацію з утилізації текстилю
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, зара, магазини зара
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар