Starbucks сьомий рік поспіль став найдорожчим ресторанним брендом у світі
Американська компанія з продажу кави, що управляє однойменною мережею кав'ярень Starbucks, сьомий рік поспіль стала найдорожчим ресторанним брендом у світі за версією консалтингової компанії Brand Finance. Вартість Starbucks зросла на 17% і становила $53,4 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
За рік Starbucks значно зміцнив своє лідерство над мережею фастфуду McDonald's, яка утримала другий рядок списку, незважаючи на зниження вартості бренду на 7% до $36,9 млрд. Загалом перші шість позицій щорічного рейтингу залишилися без змін. Третє місце зберіг KFC, вартість якого склала $17,7 млрд проти $17,6 млрд 2022 року. На четвертому - Domino's Pizza ($7,4 млрд), на п'ятому - Subway ($7,053 млрд), на шостому - Taco Bell ($7,050 млрд).
До десятки найдорожчих ресторанних брендів також потрапили Tim Hortons, Wendy's, Burger King та Pizza Hut.
Найшвидшим брендом визнаний Texas Roadhouse. За рік американська мережа стейкхаусів зросла на 56% до $2,3 млрд. В даний час бренд управляє 700 ресторанами та планує розширити мережу до 900 закладів.
Філіппінський бренд Jollibee за темпами зростання посів друге місце у рейтингу. Вартість бренду збільшилась на 53% до $1,6 млрд.
Найсильнішим брендом у рейтингу Brand Finance з показником індексу сили бренду 89 зі 100 одиниць та відповідним рейтингом AAA визнано британського виробника хлібобулочних виробів Greggs. Його вартість зросла на 17% до $1 млрд.
Читайте також: Starbucks звинуватили в расовій дискримінації
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, старбакс, рейтинг ресторанів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар