Carrefour об’єднує зусилля з японським гігантом електронної комерції Rakuten

Carrefour відкриває магазин на французькій платформі електронної комерції Rakuten. Японський ринок швидко набирає популярності у Франції завдяки спеціальній системі повернення грошей. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
У квітні Carrefour відкриє віртуальний магазин на французькому ринку Rakuten, який уже відвідує п’ятнадцять мільйонів відвідувачів на місяць. Асортимент Carrefour на ринку складатиметься з непродовольчих товарів, таких як електроніка та побутова техніка.
Особливо варто відзначити програму лояльності Rakuten «Club R», яка дозволяє клієнтам заробляти гроші на онлайн-покупках. Замість знижок учасники користуються системою кешбеку, яка дозволяє їм повернути від 5% до 35% вартості покупки. Club R вже налічує дванадцять мільйонів членів у Франції і є хорошою «антиінфляційною зброєю», за словами Carrefour.
Для Carrefour партнерська програма Rakuten також дуже цікава, як і її онлайн-сервіси. Rakuten має власну мережу виконання замовлення, але також допомагає партнерам із платіжними рішеннями та штучним інтелектом, зокрема.
Читайте також: Carrefour Polska розширює e-commerce сервіс за допомогою Glovo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, карфур, ритейл франції, e-commere
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар