23 березня 2023

Coca-Cola запустила власний штучний інтеелект для створення рекламних матеріалів

Coca-Cola запустила власний штучний інтеелект для створення рекламних матеріалів
1248

The Coca-Cola Company разом із розробником OpenAI (творці нейромережі GPT-4) та міжнародною консалтинговою компанією Bain & Company запустила штучний інтелект Create Real Magic («Створи справжнє диво»), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на офіційний сайт компанії.

Платформа працює на основі нейромереж ChatGPT-4 та DALL-E. За її допомогою користувачі можуть створити унікальні зображення із символікою Coca-Cola. До 31 березня креаторам доступні десятки фірмових образів - знаменита пляшка, логотип зі шрифтом Спенсера, легендарні Санта-Клаус, Білий ведмідь та багато іншого. Компанія відбере кілька найкращих робіт і розмістить їх на діджитал-білбордах на Таймс-сквер у Нью-Йорку та на площі Пікаділлі в Лондоні.

Крім того, компанія визначить серед усіх користувачів 30 найталановитіших авторів. Вони стануть учасниками Real Magic Creative Academy – триденного робочого семінару, організованого креативними командами The Coca-Cola Company та OpenAI. Захід пройде у головній штаб-квартирі корпорації в Атланті. Учасники створюватимуть контент для мерчу Coca-Cola за винагороду.

Читайте також: Coca-Cola і PepsiCo викрили цінову дискримінацію

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також

Кращі компанії

Особи

Блоги