Tommy Hilfiger тестує примірку з AR-дзеркалом

Платформа Zero10, що спеціалізується на цифрових рішеннях для примірювання одягу, розмістила дзеркала з функцією доповненої реальності у трьох магазинах бренду Tommy Hilfiger, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionnetwork.com.
За допомогою нового інструменту покупці в Лондоні, Берліні та Мілані до 16 квітня 2023 року зможуть оцінити, як на них сидітимуть вироби з останньої колекції капсульної Tommy Hilfiger x Shawn Mendes. Вся капсула складається з 28 предметів одягу, але в цифровий формат переведено лише 10 з них, а для трьох віртуальних образів були розроблені спеціальні анімаційні ефекти, що дають змогу побачити відображення з різних боків та в русі.
Проект спрямований на демонстрацію переваг AR-технологій (від augmented reality – доповнена реальність) для роздрібного ритейлу та надання персоналізованого клієнтського досвіду.
За даними Zero10, дзеркала з доповненою реальністю збільшують трафік до 60% і сприяють зростанню кількості примірок, які можуть трансформуватися на покупку.
Читайте також: DB Schenker запроваджує «розумні» вантажні етикетки
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, томмі хілфігер, ar-примірка, інновації в риетйлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар