Adidas звинуватив Black Lives Matter у порушенні прав на його трисмуговий логотип
Виробник спортивного одягу та взуття adidas звернувся до Управління з патентів та торгових знаків США з проханням відхилити заявку на логотип із зображенням трьох паралельних смуг, який намагається зареєструвати фонд громадського руху Black Lives Matter (BLM). В adidas вважали, що дизайн емблеми, що реєструється, в чорно-жовту смужку буде асоціюватися з власним логотипом бренду і «може ввести громадськість в оману». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
У заяві adidas наполягає, що компанія використовує свій логотип з 1952 року, і за 70 років він набув «міжнародної популярності та широкого суспільного визнання». Тоді як емблема BLM «складається з трьох смуг, які подібні до ступеня змішування з трисмуговим знаком на вигляд і загальним комерційним враженням», йдеться в документі. Крім того, в компанії побоюються, що покупці можуть припустити, що BLM пов'язана чи спонсорується adidas.
Як зазначає агентство, з 2008 року компанія подала понад 90 судових позовів та підписала понад 200 мирових угод, пов'язаних із торговою маркою three-stripe. Одним із останніх розглядів стала судова справа з модним будинком дизайнера Тома Брауна. Американський модельєр відстояв право використовувати смужки у логотипі. Браун зміг довести, що чотири смужки на емблемі не асоціюються у покупців зі спортивним брендом.
Adidas подав судовий позов проти Thom Browne у 2021 році. Компанія вимагала від модного будинку виплатити близько $8 млн як відшкодування збитків та прибутку.
Читайте також: Бейонсе та adidas припинять співпрацю
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар