14 квітня 2023

У 1-му кварталі виторг LVMH зріс на 17%

У 1-му кварталі виторг LVMH зріс на 17%
1361

Виторг люксового конгломерату LVMH в 1-му кварталі 2023 року склав 21 млрд євро, що на 17% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року. Незважаючи на геополітичну та економічну невизначеність у світі початок фінансового року для французького холдингу, складається успішно. Так, 17-відсоткове зростання показника виручки є органічним, тобто було досягнуто за рахунок розширення власної діяльності компанії, а не завдяки злиттям та поглинанням. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Високі темпи зростання були характерні для Європи та Японії, де попит почав відновлюватись завдяки місцевим споживачам та туристам з інших регіонів. Ринок США також продовжував зростати, та його показники залишалися стабільними. А найбільше піднесення відбулося в Азії, що пов'язано зі скасуванням ковидних обмежень. Перед цього регіону припадає 36% від загального обсягу продажів.

Бізнес-підрозділ "Fashion & Leather Goods" зафіксував зростання виручки за період на рівні 18% (загальна сума за всіма брендами склала 10,7 млрд євро). У звіті особливо відзначаються досягнення модного будинку Louis Vuitton, до яких свій внесок зробили призначення Фаррелла Вільямса креативним директором чоловічої лінії, а також успіх останніх жіночих колекцій та колаборація з японською художницею Яєї Кусамою.

Портфель LVMH включає 75 брендів класу люкс. У 2022 році виторг компанії склав 79,2 млрд євро. Роздрібна мережа підрозділів, що входять до структури холдингу, налічує понад 5600 магазинів по всьому світу.

Читайте також: LVMH та Hermes очолили рейтинг найдорожчих люксових брендів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також