04 травня 2023

TikTok запустить монетизацію контенту для великих видавців

TikTok запустить монетизацію контенту для великих видавців
1364

TikTok запускає продукт, який дозволить брендам розміщувати рекламу у контенті великих видавців. Самі видавці при цьому отримають до 50% рекламних доходів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Продукт отримав назву Pulse Premiere. Він передбачає можливість демонструвати рекламу одразу після перегляду роликів великих медіакомпаній. До сервісу приєднаються видавці з великою аудиторією, насамперед Condé Nast, Buzzfeed, DotDash Meredith, NBCUniversal, UFC та WWE.

Новий продукт допоможе підтримати авторів та одночасно відкрити нові бізнес-можливості для платформи.

Запуск продукту викликано загальним скороченням маркетингових витрат брендів на тлі глобальної економічної нестабільності. Однак прибуток ByteDance, власника TikTok, продовжує зростати. Минулого року вона заробила $25 млрд, що майже на 80% більше, ніж 2021 року. Зростання відбувається навіть незважаючи на те, що 12 країн частково або повністю заборонили TikTok з міркувань безпеки.

Читайте також: Витрати на рекламу в TikTok досягнуть $15,2 млрд у 2023 році

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також