TikTok запустить монетизацію контенту для великих видавців

TikTok запускає продукт, який дозволить брендам розміщувати рекламу у контенті великих видавців. Самі видавці при цьому отримають до 50% рекламних доходів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Продукт отримав назву Pulse Premiere. Він передбачає можливість демонструвати рекламу одразу після перегляду роликів великих медіакомпаній. До сервісу приєднаються видавці з великою аудиторією, насамперед Condé Nast, Buzzfeed, DotDash Meredith, NBCUniversal, UFC та WWE.
Новий продукт допоможе підтримати авторів та одночасно відкрити нові бізнес-можливості для платформи.
Запуск продукту викликано загальним скороченням маркетингових витрат брендів на тлі глобальної економічної нестабільності. Однак прибуток ByteDance, власника TikTok, продовжує зростати. Минулого року вона заробила $25 млрд, що майже на 80% більше, ніж 2021 року. Зростання відбувається навіть незважаючи на те, що 12 країн частково або повністю заборонили TikTok з міркувань безпеки.
Читайте також: Витрати на рекламу в TikTok досягнуть $15,2 млрд у 2023 році
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар