Власник KFC збільшив продажі в першому кварталі

Компанія Yum! Brands Inc., американський оператор ресторанів швидкого харчування, повідомила про збільшення виручки на 6% у першому кварталі 2023 року, в основному завдяки різкому зростанню продажів через онлайн-канали. Про це пише TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Виторг компанії за січень-березень склав $1,65 млрд порівняно з $1,55 млрд за аналогічний період минулого року. Це перевищило середній прогноз аналітиків у розмірі $1,62 млрд, за даними FactSet.
Чистий прибуток Yum! Brands за звітний період знизився на 25% до $300 млн із $399 млн роком раніше, а прибуток на акцію впав до $1,05 із $1,36, повідомляє інформаційне агентство Інтерфакс. Ці результати включають нереалізовані збитки від інвестицій у розмірі $0,07 на акцію, а коливання курсів валют знизили чистий прибуток Yum! Brands на $0,08 за акцію. Без урахування одноразових статей прибуток на акцію склав $1,06, що нижче за ринковий прогноз у $1,13 на акцію.
У першому кварталі продаж ресторанів Yum! Brands без урахування коливань валютних курсів зросли на 11%. У тому числі продаж KFC зріс на 11%, Taco Bell - на 12%, а Pizza Hut - на 10%. Порівняні продажі зросли на 13%, а обсяг онлайн-замовлень досяг рекордно високого рівня і склав близько 7 млрд доларів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар