15 травня 2023

Google вдосконалює пошук за допомогою генеративного штучного інтелекту

Google вдосконалює пошук за допомогою генеративного штучного інтелекту
1247

Новий інструмент може докорінно змінити підхід споживачів до вибору товарів, у тому числі одягу та аксесуарів результатів, пов'язаних із складноформульованими запитами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Vogue Business.

Рішення під назвою Search Generative Experience (SGE) спрямоване на те, щоб користувач отримував максимально відповідні вимогам відповіді без необхідності введення додаткових уточнень. Стосовно модної індустрії така функція може змінити принцип ранжування результатів пошукової видачі, заснований на збігу текстового опису.

Так, наприклад, при запиті «модні спідниці» Google зазвичай відображає позиції, що містять цю фразу в картці товарів та SEO-текстах, у той час як SGE запропонує покупцеві ті варіанти виробів, які користуються найбільшою популярністю, а саме джинсові спідниці та спідниці-максі. При цьому рекламні оголошення, як і раніше, відображатимуться, але вони розміщуватимуться над і під результатами SGE-видачі та виділятимуться жирним шрифтом, щоб розмежувати рекомендації штучного інтелекту та fashion-компаній.

На думку розробників Google, такий підхід до пошуку допоможе споживачам швидше розібратися у важливих аспектах щодо характеристик продукту, а також відкрити нові бренди та продукти і легше прийняти рішення про покупку. У компанії вважають, що новий інструмент взаємодіє з користувачем як людина-помічник і порівнюють його з персональним шопером.

Читайте також: Zalando допоможе покупцям за допомогою чат-боту ChatGPT

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також