TikTok планує збільшити обсяг продажів до $20 млрд у 2023 році
TikTok має намір цього року більш ніж у чотири рази збільшити обсяг продажу товарів до $20 млрд, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Минулого року показник становив $4,4 млрд. У 2023 році TikTok робить ставку на Індонезію, де інфлюєнсери рекламують різні товари в прямому ефірі: від джинс до губної помади. TikTok також працює над розширенням продажів у США та Європі, хоча ці ринки не такі прибуткові.
Компанія намагається захопити велику частку ринку онлайн-комерції (його вартість складає $17 трлн), оскільки її основне джерело доходу рекламний бізнес сповільнилося.
TikTok має намір перенести свою модель продажів у США, де має велику аудиторію — 150 млн користувачів. Таке рішення зараз може здатися нелогічними, враховуючи погрози американських політиків, повністю заборонити додаток з міркувань національної безпеки.
«Проте налагодження корисних зв'язків з американськими продавцями та брендами може допомогти TikTok знайти партнерів у той момент, коли він почне відбиватися від критиків у Вашингтоні та судах», — кажуть джерела видання.
Компанія має свій магазин — TikTok Shop. У ньому можна придбати товари, які показують у роликах під час прокручування стрічки. Цей формат, що поєднує розваги та імпульсні покупки, вже допоміг Douyin (китайський варіант TikTok) переманити більшу частину китайських користувачів у Alibaba Group Holding Ltd. та JD.com Inc. Особливо під час пандемії, коли люди стали частіше проводити час в Інтернеті. За словами джерел, компанія сподівається, що споживачі використовують його як альтернативу Amazon.com Inc. чи Shopee від Sea Ltd.
2021 року TikTok почав продавати товари на інших ринках, крім Китаю. Вийшов у В'єтнам та Велику Британію. Зараз компанія багато продає у Південно-Східній Азії, де зараз конкурують Lazada, Shopee та індонезійський стартап Tokopedia від Alibaba.
"Швидке зростання TikTok Shop представляє пряму загрозу для чинних лідерів електронної комерції Південно-Східної Азії", - говорить співзасновник дослідницької компанії Cube Asia Саймон Торрінг.
За даними Cube Asia, минулого року обсяг продажів лише на індонезійському TikTok Shop перевищив $2,5 млрд, а 2023 року лише за перші три місяці перевищить мільярд доларів. У той же час, TikTok скоротив приблизно на $2 млрд цільовий показник продажів реклами на 2022 рік, що свідчить про уповільнення темпів зростання його основного бізнесу.
Читайте також: TikTok тестує власний чат-бот зі штучним інтелектом Tako
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачалників, реклама в тікток, продажі в тікток
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар