DHL проводить ребрендинг свого підрозділу

Підрозділ німецького логістичного гіганту Deutsche Post DHL Group, що обслуговує сферу електронної торгівлі, змінює назву на DHL Group з 1 липня. Про це офіційно заявили представники материнської компанії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Як пояснив генеральний директор Тобіас Майєр, ребрендинг відображає тенденцію завоювання глобального ринку з боку DHL. Утім, стара назва якийсь час ще може використовуватися усередині Німеччини.
«Ми одна з найбільш інтернаціональних компаній у світі», – сказав Мейєр. – Майже всюди за межами Німеччини ми використовуємо лише бренд DHL».
За даними опублікованого прес-релізу, компанія 90% своїх доходів отримує, використовуючи простий бренд DHL, а Deutsche Post забезпечує не більше 10%. Крім назви групи, компанія змінить свій біржовий тикер з DPW на DHL. У компанії сподіваються, що це дозволить залучити більше капіталу на фондовому ринку. Також з першого липня електронної комерції також зміниться з DHL eCommerce Solutions на просто DHL eCommerce.
Читайте також: DHL відправила в Україну понад 60 000 гуманітарних посилок
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, контейнерні перевезення, логістичні послуги
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар