Infiniti оголосила про масштабний ребрендінг

Японська марка Infiniti оголосила про масштабний ребрендінг. Він торкнеться як логотипу бренду, так і концепції дилерських центрів. У новій версії силует дороги, що йде вдалину, отримає більш тонкі лінії, а відстань між літерами збільшиться. Про це повідомляє повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-службу компанії.
Змінене лого стане четвертим з моменту появи Infiniti у 1989 році. Разом із оновленим логотипом автовиробник анонсував зміну фірмового стилю для дилерських центрів. Інтер'єр автосалонів Infiniti дотримуватиметься традиційної культури Японії, світлих тонів та ароматів на основі кедра, кипарису та цитрусових.
Новий дизайн насамперед отримають шоуруми у Катарі, Мексиці та Сполучених Штатах. Впровадження нового оформлення шоу-румів Infiniti розпочнеться з червня, а про терміни появи оновленого логотипу на автомобілях марки поки що не повідомляється.
Читайте також: LG оновила логотип уперше за 9 років
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, інфініті, ребрендинг
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар