27 червня 2023

Іспанці витрачають понад дві п’ятих бюджету на покупки ВТМ

Іспанці витрачають понад дві п’ятих бюджету на покупки ВТМ
1354

Продажі товарів приватних торгових марок в Іспанії зберегли тенденцію останніх років до зростання і тепер становлять понад дві п’ятих витрат, показало нове дослідження Aldi. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Дослідження показало, що іспанські домогосподарства наразі витрачають 43,5% свого загального бюджету на покупки товарів ВТМ. Це на 1,5% більше, ніж у 2022 році, і на 3,4% більше, ніж у 2021 році.

Іспанські покупці наразі виділяють на ВТМ у середньому 1132 євро, що на 14% більше, ніж у попередньому році.

Крім того, станом на цей рік 46% іспанців стверджують, що збільшили споживання продукції ВТМ, що на 15% більше, ніж у минулому році.

Заморожені фрукти та овочі є категорією з найвищою часткою проникнення ВТМ (85,3%), за нею йдуть яйця (80,4%) і охолоджені напої (80,1%).

Бренди ВТМ завоювали частку ринку у восьми з 10 категорій продуктів, зокрема у делікатесах, дитячих товарах та ігристих винах.

Основним чинником, що стимулює продажі товарів ВТМ, є «нижчі ціни», на які вказали 66% споживачів, за якими йдуть «співвідношення ціни та якості» (50%) і «збільшення асортименту та різноманітності» (41%).

Сім із десяти іспанців сказали, що вони віддають перевагу приватній торговій марці, якщо продукти постачаються від національних або місцевих постачальників.

За даними Kantar Worldpanel, Aldi Іспанія зробила 10,3% зростання обсягів продажів приватних торгових марок за останні три роки.

У процентному співвідношенні 2,3% усіх товарів приватних торгових марок, які купують домогосподарства Іспанії, купуються в магазинах Aldi.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також