Як війна в Україні та санкції проти РФ вплинули на Новий шовковий шлях

Улюблене дитя Сі Цзіньпіна – Новий шовковий шлях – нині виглядає, немов пересохла річка. Після початку повномасштабного вторгнення в Україну навіть Китай значно зменшив інвестиції у цей логістичний мегапроект, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist. FM. Питання полягає лише в тому, чому Сі Цзіньпін досі не висунув серйозні претензії до Путіна.
За даними компанії UTLC Eurasian Rail Alliance, яка надає послуги в сфері організації транзитних перевезень контейнерів за маршрутом Китай – Європа – Китай, що з січня по травень 2023 року тоннаж, перевезений по Новому шовковому шляху, впав на 44,69% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 р., що також був слабким через наслідки пандемії. Перевезення скоротилися як в один, так і в інший бік.
За п’ять місяців є КНР до ЄС відправлено залізницею приблизно 600 млн тонн вантажів, а роком заріже за той самий час – 1 млрд 084 млн тонн. Найбільше від цього постраждала Польща, яка вимушено скоротила доставлений залізницею експорт до Китаю одразу на 82%. Імпорт за той же час зменшився на 19%.
На думку експертів, негативні тенденції ля Нового шовкового шляху збережуться ще принаймні на рік або два, навіть якщо війна в Україні швидко завершиться з позитивним результатом.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, новини економіки, доставка вантажів з китаю, шовковий шлях
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар