Акції H&M злетіли до 16-місячного максимуму
Шведська мережа торгівлі одягом H&M повідомила, що у другому кварталі (березень-травень) 2023 фінансового року її продажі склали 57,6 млрд шведських крон (€4,9 млрд), що на 6% більше, ніж роком раніше. При цьому за першу половину 2023 фінансового року продаж зріс на 9%. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
У компанії зазначили, що загальний продаж в офлайн-магазинах за перше півріччя збільшився, незважаючи на те, що кількість магазинів скоротилася приблизно на 300 штук. Близько 30% продажів рітейлера припало на інтернет.
Чистий прибуток компанії за другий квартал склав 3,29 млрд крон (€280 млн), що хоча на 9% нижче, ніж роком раніше. Складські запаси компанії скоротилися у другому кварталі - до 16,7% з 19,2% роком раніше.
Після публікації звіту паперу компанії злетіли в ціні на 15%, досягнувши рівня початку лютого 2022 року.
Читайте також: Adidas змінить H&M на Єлисейських полях у Парижі
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар