10 липня 2023

Telegram оновив рекламний кабінет

Telegram оновив рекламний кабінет
1489

Telegram оновив свій рекламний кабінет та представив нові параметри для націлення. Таким чином, змінилася політика конфіденційності та підхід до персоналізації реклами.  Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Додаткові вкладки дозволять рекламодавцям більш точно вказувати параметри цільової аудиторії своїх рекламних кампаній. В інтерфейсі створення оголошень з'явилося нове меню, що включає інструменти налаштування:

- Target Topics - дозволяє точніше налаштовувати націлення на основі інтересів користувачів. Так, якщо користувач підписаний на достатньо публічних каналів на певну тематику, він побачить рекламу, призначену для цих каналів.

- Target Сountries / Locations - дозволяє вибрати націлення по конкретній країні та регіону і тим самим уникнути показу неактуальних оголошень.

- Target Languages - дозволяє таргетувати рекламу з мови програми, щоб також дозволити уникнути нецільового трафіку.

- Target Audiences — дозволить зробити націлення на аудиторію з кастомними характеристиками баз даних, зібраних рекламодавцями на інших майданчиках.

Рекламодавці також зможуть передавати знеособлений список зашифрованих ідентифікаторів, заснованих на телефонних номерах, щоб визначити коло користувачів, яким показуватимуться ті чи інші оголошення у великих каналах.

Читайте також: YouTube запустить канал для онлайн-торгівлі

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також