Mango інвестує в створення аватарів

Іспанська модна група Mango інвестувала в Union Avatars, компанію, яка створює цифрових персонажів і аватарів, щоб додати віртуальну реальність до свого ланцюжка створення вартості. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
За допомогою свого прискорювача стартапів MangoStartUp Studio Mango інвестувала в розгортання аватарів у різних точках свого ланцюжка створення вартості. Ритейлер одягу вже деякий час випробовує цифрові технології, але зараз запустить кілька додаткових пілотних проектів.
Union Avatars було засновано в 2020 році, щоб допомогти компаніям і користувачам формувати свою цифрову ідентичність. Його інструменти дозволяють користувачам створювати аватари в різних стилях для соціальних мереж та ігор. Передбачається, що аватари також можна буде використовувати на різних платформах.
Це четверта інвестиція Mango StartUp Studio з моменту її запуску у 2022 році. Наразі акселератор інвестував у стартап із сталого розвитку, який спеціалізується на перепродажі текстильних відходів, компанію, яка організовує гнучкі винагороди за запитом, і платформу для святкових суконь. та прокат аксесуарів.
Читайте також: Mango переходить на стійкий денім
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: ноивни ритейлу, манго, цифрові аватари
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар