14 липня 2023

Puma намагається підвищити прозорість у ланцюгах постачання шкіри

Puma намагається підвищити прозорість у ланцюгах постачання шкіри
1708

Німецький гігант спортивного одягу приєднався до ініціативи, що має на меті запобігати вирубці лісів заради виробництва сировини. Минулого місяця на глобальному рівні була проведена кампанія щодо відмови від постачальників шкіри, які, щоб збільшити площі для ведення свого бізнесу, нищать лісові масиви у третіх країнах.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Зокрема, представники Puma оголосили, що до 2030 року мають намір забезпечити повну прозорість у ланцюгах постачання шкіри, починаючи від розведення худоби. Відтак компанія матиме підстави відмовитися від сировини, виробництво якої спричиняє екологічні проблеми.

Згадана ініціатива запущена минулого місяця некомерційними організаціями Textile Exchange і Leather Working Group. Вона вимагає від брендів у різних галузях підвищити прозорість ланцюга поставок, щоб визначити, звідки надходить сировина. До ініціативи також приєдналися Adidas, Tapestry, Capri Holdings і Kering.

За словами фахівців, значна частина виробників шкіри та замші не постачає спою продукцію західним компаніям напряму, а користується послугами посередників. Через це часто буває важко визначити, звідки походить сировина та як її виготовляли. Однак на сьогодні у розпорядженні бізнесу з’являються ефективні інструменти, які забезпечують повну прозорість у ланцюгах постачання.

Читайте також: Nike переходить на етичну шерсть

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також