LG вбудує рекламу в техніку для розумного будинку

LG Electronics представила нову стратегію розвитку, яка включає надання послуг із передплати. Нова бізнес-модель передбачає, що LG розширюватиметься за рахунок контенту, послуг та реклами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Verge.
Передплати відіграватимуть переважну роль в асортименті побутової техніки. Передбачається, що деякі функції не будуть доступні без неї. Першим на передплатну модель перейде телевізійний бізнес LG. Компанія має намір перетворитися на «постачальника медіа та розважальних послуг».
Так, вже до кінця цього року LG планує внести зміни до свого програмного забезпечення WebOS TV, які дозволять їй розширити контент та вбудувати рекламу в таких продуктах, як телевізори OLED та QNED. За даними компанії, платформа WebOS вже працює на більш ніж 200 мільйонах смарт-телевізорів у всьому світі.
У найближчі п'ять років програмне забезпечення WebOS пошириться і на іншу техніку LG, в першу чергу, на лінійку пристроїв ThinQ UP, яка включає розумні посудомийні машини, плити і холодильники Управляти ними можна через спеціальний додаток. Це частина плану збільшення глобального річного доходу з $51 млрд до майже $79 млрд до 2030 року.
У січні 2021 року LG купила компанію Alphonso та змінила її назву на LG Ads. Вона стала єдиною точкою для рекламодавців, які хочуть розміщувати оголошення на «розумних» телевізорах, а також вимірювати їх ефективність.
Читайте також: Telegram оновив рекламний кабінет
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, lg, розумний будинок, розумний дім
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар