Кім Кардашьян планує вивести свій бренд Skims на IPO

Американський бренд коригувальної білизни Skims, що належить актрисі та фотомоделі Кім Кардаш'ян, може вийти на IPO, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
В даний час компанія знаходиться в процесі збору коштів з пайових інвестиційних фондів та сімейних офісів, у ході якого бізнес оцінюється в 4 млрд. доларів.
Метою попереднього IPO-фінансування є переоцінка вартості компанії перед можливим розміщенням акцій у найближчі 6–12 місяців.
У січні 2022 року Skims вже залучив 240 млн доларів у рамках раунду серії B, підвищивши оцінку компанії до 3,2 млрд доларів. За даними видання, обсяг продажів бренду за підсумками 2023 року може становити близько 1 млрд доларів з темпами зростання близько 100%. При цьому компанія не має власних постійних точок продажу у фізичному рітейлі – перший фірмовий магазин Skims відкриється у Лос-Анджелесі та Нью-Йорку лише у 2024 році.
Для порівняння, продаж Victoria's Secret & Co. Минулого року впали на 6% до 6,3 мільярда доларів, а зараз ринкова капіталізація компанії становить 1,6 млрд доларів.
«Наша мрія – створити бренд, що визначає покоління, коментує Йєнс Греде, генеральний директор Skims. — Якщо у 1990-х роках були Guess, Victoria's Secret та Calvin Klein, то сьогодні я хочу, щоб наш час визначали Good American, Skims та Frames».
Бренд Skims був запущений Кім Кардаш'ян влітку 2019 року. Початкова назва марки Kimono викликала невдоволення японців, зокрема з відкритим листом та проханням відмовитися від цього імені виступив мер Кіото. Усього через шість днів після анонсування першої колекції Kimono було перейменовано на Skims.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, вихід на spo
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар