H&M виходить на ринок Бразилії

Шведський мас-маркет бренд H&M оголосив про експансію на ринок Бразилії. Перші офлайн-точки, а також інтернет-магазин запрацюють у країні у 2025 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Мережа почне розвиток, виходячи у великі міста на південному сході Бразилії, з часом географія розшириться по всій країні. Локальним партнером ритейлера стане Dorben Group. Свій перший магазин у Латинській Америці H&M відкрив у Мексиці у 2012 році, сьогодні бренд також представлений у Перу, Уругваї, Чилі, Колумбії, Еквадорі, Гватемалі, Панамі та Коста-Ріці. Компанія бачить великий потенціал для свого розвитку і в Бразилії, де спостерігається високий інтерес до моди, а населення становить понад 210 мільйонів чоловік.
«Ми добре розвиваємося в Латинській Америці і бачимо великий потенціал у Бразилії, – каже Хелена Хельмерссон, генеральний директор H&M Group. — Це дуже важливий крок, і ми з нетерпінням чекаємо на можливість представити концепцію моди, якості та сталого розвитку H&M за найкращою ціною багатьом покупцям у країні».
Читайте також: Fast Retailing та H&M розширюють присутність в Індії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар