12 вересня 2023

Маркетплейс Zalando відключив можливість залишати відгуки

Маркетплейс Zalando відключив можливість залишати відгуки
1091

Німецька онлайн-платформа Zalando замінила відгуки опитуванням, оскільки клієнти майже їх не публікують. Платформа Zalando позбавила покупців можливості публікувати відгуки, старі відгуки також було видалено. Ритейлер замінив відгуки на невелике опитування про те, чи допоміг опис товару покупцеві прийняти рішення про купівлю, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Експерти здивовані, оскільки передбачається, що відгуки відіграватимуть все більшу роль у ухваленні рішення про покупку в Інтернеті. Amazon, наприклад, приділяє цьому все більше уваги. Проте недоліком є кількість фейкових відгуків, які, можливо, і спровокували дії Zalando.

«Переважна більшість наших продуктів не отримують жодного відгуку. Ось чому ми вирішили видалити цю функцію з нашого магазину», - зазначили в Zalando, додавши, що лише 3% клієнтів залишили відгук. У компанії оцінюють, як платформа може забезпечити кращий та більш цінний досвід у майбутньому. Тим часом клієнти можуть продовжувати висловлювати свою думку через свій профіль або наводити причини повернення продукту.

Zalando нещодавно представила кілька інновацій, спрямованих на покращення купівельного досвіду на платформі, підвищення конверсії та зниження прибутку. Наприклад, ритейлер розробив інструмент, який може передбачити розміри тіла покупця на основі двох фотографій в одязі, що обтягує. Також тестується віртуальна примірювальна, де покупці зможуть приміряти штани, використовуючи свій аватар.

Читайте також: Zalando впроваджує функцію вимірювання тіла клієнта

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також