TikTok запустив свій маркетплейс

TikTok офіційно запустив свій маркетплейс у США та низці інших країн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters. Розробник соцмережі, китайська технологічна компанія ByteDance, таким чином сподівається отримати вигоду з популярності платформи. Компанія має намір повторити успіх азіатських платформ для шопінгу Shein та Temu.
Понад 150 млн користувачів TikTok у США тепер зможуть бачити у своїй стрічці відеоролики та прямі трансляції із посиланнями на товари. У додатку з'явилася вкладка "Магазин", де компанії можуть виставляти свої товари, використовуючи логістичні та платіжні рішення на базі TikTok.
Компанія TikTok повідомила, що вона також інтегрувала свій сервіс покупок із різними сторонніми платформами, такими як Shopify, Salesforce, Zendesk та іншими.
Маркетплейс TikTok, яка розроблялася в США з листопада, також доступна в таких країнах, як Таїланд, В'єтнам, Малайзія, Філіппіни та Великобританія.
Читайте також: TikTok запустить монетизацію контенту для великих видавців
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, маркетплейс, e-commerce, онлайн-торгівля, тікток
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар