13 вересня 2023

TikTok запустив свій маркетплейс

TikTok запустив свій маркетплейс
1091

TikTok офіційно запустив свій маркетплейс у США та низці інших країн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters. Розробник соцмережі, китайська технологічна компанія ByteDance, таким чином сподівається отримати вигоду з популярності платформи. Компанія має намір повторити успіх азіатських платформ для шопінгу Shein та Temu.

Понад 150 млн користувачів TikTok у США тепер зможуть бачити у своїй стрічці відеоролики та прямі трансляції із посиланнями на товари. У додатку з'явилася вкладка "Магазин", де компанії можуть виставляти свої товари, використовуючи логістичні та платіжні рішення на базі TikTok.

Компанія TikTok повідомила, що вона також інтегрувала свій сервіс покупок із різними сторонніми платформами, такими як Shopify, Salesforce, Zendesk та іншими.

Маркетплейс TikTok, яка розроблялася в США з листопада, також доступна в таких країнах, як Таїланд, В'єтнам, Малайзія, Філіппіни та Великобританія.

Читайте також: TikTok запустить монетизацію контенту для великих видавців

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також