De Beers передумала продавати обручки з синтетичними діамантами

Діамантодобувна компанія De Beers припинить експеримент із продажу обручок з вирощеними в лабораторії діамантами (lab grown, LGD). Причина - відсутність комерційних перспектив, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail.
«Завдяки тесту компанія поглибила своє розуміння LGD, оцінила ситуацію, що змінюється, і пов'язане з цим сприйняття споживачів. Lightbox продовжить концентруватися на тому, де бачить найбільш перспективні можливості в цьому секторі — на модних прикрасах і камінні за доступними цінами — і не продаватиме обручки з LGD», — йдеться у повідомленні De Beers.
2018 року De Beers запустила бренд синтетичних діамантів Lightbox. Ціна такого каміння приблизно на 75% дешевша за природні аналоги. У червні Lightbox розпочав продаж пробних версій обручок з LGD-діамантами на своєму сайті, але нещодавно вирішив відмовитися від реалізації таких виробів.
Пропозицію невиправдано з комерційної точки зору, вирішили в компанії, оскільки для «підтримання незмінного абсолютного показника валового прибутку» рітейлерам доведеться подвоювати кількість виробів, що продаються кожні два роки. Натомість De Beers вирішив інвестувати $20 млн на підтримку споживчого попиту на натуральне каміння та відродити гасло A Diamond Is Forever.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини вирбників, виробництво діамантів, синтетичні діаманти, обручка з діамантом
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар