Продаж ляльок Барбі в США виріс на чверть

У липні-серпні поточного року продаж іграшкових Барбі в США збільшився на 25% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Причиною зростання став вихід однойменного фільму, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNN.
Дослідження американської компанії Circana показує, що бренд Barbie у липні—серпні займав перші місця з попиту та зростання продажів у доларах у категорії ляльок. А шість товарів бренду Barbie увійшли до топ-10 товарів, що найбільше продаються в категорії.
Компанія Mattel, яка володіє брендом, відзначила, що для бренду це значне зростання, але вона очікувала такого попиту і спеціально випустила нову колекцію іграшок на початку літа. Компанія має намір випустити ще більше видів продукції цієї тематики перед новорічними та різдвяними розпродажами. Для цього Mattel уклала понад 165 контрактів з виробниками та ритейлерами на реалізацію іграшок, одягу, меблів, аксесуарів для дому та навіть пасту, суші та бургерів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, барбі, лялька барбі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар