Levi Strauss скоротила чистий прибуток на тлі слабкого оптового попиту

Американський виробник джинсового одягу Levi Strauss & Co. скоротив чистий прибуток у третьому фінансовому кварталі у 18 разів на тлі слабкого оптового попиту. При цьому скоригований прибуток Levi Strauss виявився трохи кращим за прогнози ринку, а виручка їх не виправдала. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Чистий прибуток за три місяці, що завершилися 27 серпня 2023 року, склав $9,6 млн, або майже 2 центи з розрахунку на акцію, порівняно з $172,9 млн, або 43 центами на акцію, за порівняний період роком раніше. На показник також негативно вплинули витрати на знецінення у зв'язку з купівлею бренду Beyond Yoga у розмірі $90,2 млн.
Скоригований прибуток склав 28 центів на папір проти 40 центів у третьому кварталі минулого фінансового року. Виторг компанії майже не змінився і склав $1,51 млрд.
Levi's також погіршила прогноз на поточний фінансовий рік і тепер очікує зростання виручки на 0-1% замість 1,5-2,5%, що очікувалися раніше, і скоригований прибуток на рівні нижнього кордону колишнього прогнозного діапазону в $1,1-1,2 на акцію.
Читайте також: Levi Strauss & Co. обґрунтував розробку моделей-аватарів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виорбників, леві страус
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар