30 березня 2023

Levi Strauss & Co. обґрунтував розробку моделей-аватарів

Levi Strauss & Co. обґрунтував розробку моделей-аватарів
1456

Компанія Levi Strauss & Co. уклала партнерство зі студією цифрової моди Lalaland.ai з метою розробки людиноподібних віртуальних моделей для демонстрації своєї продукції в онлайн-каналах. Пілотний проект, тестування якого відбудеться цього року, спрямований на те, щоб зробити обслуговування клієнтів різноманітнішим та інклюзивнішим. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Представники бренду відзначають, що для покупців одягу важливо, щоб модель була схожа на них, тому компанія намагається залучати до зйомок людей різного розміру та типу статури, віку та кольору шкіри. У той же час, технологія штучного інтелекту (ШІ) потенційно може допомогти розширити можливості в цьому напрямку. Зокрема, за допомогою ШІ можна згенерувати набагато більшу кількість аватарів, на яких краще показати особливості товарів.

Таким чином, Levi Strauss & Co. не планує повністю відмовлятися від послуг моделей-людей і продовжить, як і раніше, дотримуватись принципів різноманітності, справедливості та інклюзивності. У компанії зазначають, що ініціатива не була продиктована прагненням заощадити на оплаті фахівцям, які беруть участь у фотосесіях, або підмінити реальні дії щодо відстоювання інтересів співробітників та клієнтів цифровими рішеннями.

Вже після оголошення про запуск проекту в Levi Strauss & Co. додатково уточнили, що усвідомлюють особливу чутливість аспектів, пов'язаних з технологіями на основі ШІ, і беруть на себе відповідальність за неоднозначні відгуки про новий проект. Виробник ще раз підкреслив експериментальний характер інструменту, що розробляється, завдання якого — зробити процес вибору товарів персоналізованим, відповідним передовим технологічним досягненням, захоплюючим і екологічно стійким.

Levi Strauss & Co. — одна з найбільших у світі компаній з виробництва одягу та виробів із деніму. Компанія пропонує джинси, повсякденний одяг та аксесуари для чоловіків, жінок та дітей під брендами Levi's, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co. та Denizen. Географія її присутності охоплює понад 110 країн.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також