Victoria's Secret відмовляється від бодіпозитиву

Victoria's Secret відмовляється від бодіпозитиву та повертається до сексуальності. Хоча критики позитивно відгукувалися про те, що в рекламі бренду почали зніматися трансгендери та моделі плюс-сайз, грошей це не принесло – виручка за 2023 рік упала на 5%. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.
Падіння продажів Victoria's Secret також було за рішенням компанії зробити склад ради директорів переважно жіночим.
Згідно з цифрами, прогнозований виторг Victoria's Secret на 2023 рік складе $6,2 млрд, що на 5% нижче, ніж у 2022 році, а також нижче, ніж у 2020 році ($7,5 млрд). Падіння продажів також було за рішенням компанії сформувати раду директорів в основному з жінок.
Сьогодні Victoria's Secret відмовляється від пріоритету інклюзивного брендингу після кількох років зниження прибутків. Нова мета компанії – підвищити прибутковість та довести річний обсяг до рівня понад $7 млрд. Для досягнення цієї мети бренд планує випустити спортивний одяг та купальники, оновити існуючі магазини та відкрити 400 нових за межами США.
«Сексуальність може наголосити на різноманітності вражень наших клієнтів, і це те, на чому ми зараз зосереджені», - заявив президент Victoria's Secret Грег Юніс.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, вікторія сікрет
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар