Продажі Primark рекордно зросли попри важкий рік у фешн-ритейлі

Незважаючи на важкий рік для модного сектора, Primark зафіксував зростання продажів на 17%. Роздрібний продавець модного одягу обмежив зростання цін і повільно розширює свою онлайн-активність, до якої стікаються клієнти. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Gродажі модної мережі зросли до понад 10 мільярдів євро. Мережа запровадила «вибіркове підвищення цін» на початку року, але вирішила не повністю перекладати зрослі витрати на весь асортимент продукції. Генеральний директор материнської компанії ABF Джордж Вестон визнав, що споживчий попит залишається невизначеним, але стверджував, що Primark перебуває в кращому становищі, ніж будь-коли.
Результати були кращими, ніж очікувалося, для гіганта швидкої моди, особливо тому, що операційний прибуток також різко зріс. Операційний прибуток зріс на 30% до 820 мільйонів євро, але впав на 3% на скоригованій основі, оскільки норма прибутку також була нижчою – 8,2%. Роком раніше рентабельність становила 9,8%, але Weston впевнений, що наступного року вона повернеться до рівня вище 10%.
Більше людей відвідало магазини Primark, а мережа також відкрила 27 нових магазинів протягом року. Уестон каже, що вдосконалена онлайн-пропозиція також працює: у Сполученому Королівстві мережа розгортає click&collect, тоді як в інших країнах цього року з’явився новий веб-сайт, на якому клієнти можуть ознайомитися з асортиментом і дізнатися, у яких магазинах є їхні товари.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, праймарк, ритейл великої британії, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар